شنبه 15 اردیبهشت 1403

ایمان سهیلی :

با حمایت بخشدار لشت نشا نشست با دهداران

جهت هدفمند نمودن حوزه گردشگری و صنایع دستی برگزار شد .

ایمان سهیلی سرپرست میراث فرهنگی و گردشگری رشت :

با همت و حمایت بخشدار لشت نشا نشست با دهداران جهت ساماندهی

و هدفمند نمودن حوزه گردشگری و صنایع دستی برگزار شد .

 

 

سرویس گردشگری موج برنا - دنیای امروز بر پایه صنعت محوری اداره می شود و کشورهای صاحب منابع زیرزمینی و طبیعی با نگاه خاص برای حفظ ذخایر ، توجه ویژه ای به صنعت گردشگری دارند . در این راستا توجه به بناها ، مجموعه ها و ظرفیتهای خاص می تواند مفید واقع شود .

ایمان سهیلی سرپرست اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان رشت در خصوص توجه و اهتمام هرچه بیشتر به این صنعت ، بر لزوم نگاه ویژه این اداره به بخشهای مختلف این صنعت در راستای برنامه هدف استان و کشور تاکید دارد و از این رو برای استفاده از تمام ظرفیتهای شهرستان تلاش می نماید .   

ایمان سهیلی سرپرست میراث فرهنگی و گردشگری رشت :

با همت و حمایت بخشدار لشت نشا نشست با دهداران جهت ساماندهی و هدفمند نمودن حوزه گردشگری و صنایع دستی برگزار شد .

ایمان سهیلی سرپرست میراث فرهنگی و گردشگری رشت ضمن تقدیر از فرماندار لشت نشا برای نشست با دهداران این منطقه افزود : با همت و حمایت بخشدار لشت نشا نشست با دهداران جهت ساماندهی و هدفمند نمودن حوزه گردشگری و صنایع دستی به نحو مطلوب برگزار شد و توانستیم به عزیزان اعلام داریم که این تلاش برای بهبود خدمات بیشتر صورت خواهد گرفت .

وی به لزوم معرفی هنرمندان صنایع دستی اشاره کرد و گفت : در طرح ساماندهی که برنامه ریزی نمودیم چه در بحث آموزش چه فروش برنامه های تکمیلی خواهیم داشت که می تواند در جهت ارتقای اقتصاد این عزیزان موثر باشد .

ایمان سهیلی به حضور 3000 هنرمند حصیر بافی در شهرستان رشت اشاره کرد و. خاطرنشان کرد : سهم 21 نفر از 3000 هنرمند این شهرستان قابل قبول نیست و این فاصله بیشتر به ضرر هنرمندان خواهد بود .

در این نشست بخشدار و دهداران لشت نشا آمادگی خود را برای همکاری با این اداره اعلام نمودند . 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna